no news, good news

«…να αξιωθούμε μια μέρα να ζήσουμε σαν ελεύθεροι άνθρωποι, δηλαδή σαν άνθρωποι που αρνιούνται να ασκήσουν καθώς και να υποστούν τη φρίκη.»
Αλμπέρ Καμύ

ΚΑΛΛΙΣΤΩ

ΚΑΛΛΙΣΤΩ
ΚΑΛΛΙΣΤΩ - Περιβαλλοντική Οργάνωση για την Άγρια Ζωή & τη Φύση

ΚΑΛΛΙΣΤΩ

ΚΑΛΛΙΣΤΩ
ΚΑΛΛΙΣΤΩ - Περιβαλλοντική Οργάνωση για την Άγρια Ζωή & τη Φύση - Μητροπόλεως 123, 54621 Θεσσαλονίκη, Τηλέφωνο 2310 252530, Fax 2310 272190, info@callisto.gr - Προστασία φύσης και άγριας ζωής: Η προστασία της φύσης και της άγριας ζωής αποτελεί τον κύριο σκοπό – αποστολή της οργάνωσής μας. Από την ίδρυσή της, η «Καλλιστώ» φιλοδοξεί να συμβάλει στην επίτευξη σημαντικών περιβαλλοντικών στόχων:

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Επιτυχημένη η διοργάνωση του «Blog-Trotters»

Η Αθήνα βρέθηκε στο επίκεντρο εκατοντάδων tweets, blog posts και selfies, στη διάρκεια της πρώτης διοργάνωσης του «Blog-Trotters» από τη Marketing Greece.

Διακεκριμένοι Ευρωπαίοι Bloggers ταξίδεψαν για 4 ημέρες, σε 120 προορισμούς στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της επίσημης διοργάνωσης«Blog-Trotters» της Marketing Greece, που στόχο έχει την αποτελεσματική προβολή του τουριστικού προϊόντος, την παράδοση και ομορφιά της ελληνικής γης, στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή.
Στην πρώτη διοργάνωση του «Blog-Trotters», που πραγματοποίησε η Marketing Greece στο διάστημα 30 Μαΐου έως 2 Ιουνίου, η Ελλάδα είχε την τιμητική της για το μοναδικό «ελληνικό καλοκαίρι» που προσφέρει στους ταξιδιώτες της, μέσα από πρωτότυπες και δημιουργικές δραστηριότητες, ειδικά σχεδιασμένες για τους φιλοξενούμενους συμμετέχοντες.

Γεύσεις Ελλάδας, εικόνες μιας χώρας που λατρεύει το καλοκαίρι, το ευ ζην και τις τέχνες έγιναν posts, selfies, tweets και pins, σε ένα ψηφιακό λεύκωμα που ταξιδεύει σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Ανάμεσα στο γκρουπ του «Βlog-Trotters» παρευρέθησαν, μεταξύ άλλων, η Becki Enright, βραβευμένη στα British Travel Press Awards 2013 ως η Καλύτερη Ταξιδιωτική Blogger της χρονιάς, ο Christian Graham, συν-ιδρυτής του Instagrammers London, καθώς και οι Γερμανοί ψηφιακοί νομάδες Sebastian Canaves και Conni Biesalski.

Στην πρώτη μέρα της διοργάνωσης, η εναρκτήρια εκδήλωση περιελάμβανε την παρουσίαση της πρωτοποριακής διαδικτυακής ταξιδιωτικής πλατφόρμας της Marketing Greece (www.discovergreece.com), το οποίο έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με τα πλέον σύγχρονα και καινοτόμα πρωτόκολλα της διεθνούς σκηνής τεχνολογίας και τεχνογνωσίας.

Οι Bloggers περιηγήθηκαν, μέσω του Discovergreece.com, σε περισσότερους από 120 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα, οι οποίοι παρουσιάζονται με σύγχρονο τρόπο σε πέντε γλώσσες: Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά και Ρώσικα, ενώ, επιλεγμένες startups ελληνικές επιχειρήσεις απ' τον τομέα του τουρισμού «έδειξαν» το νέο, συναρπαστικό πρόσωπο της Ελλάδας, μέσα από το εξειδικευμένο σεμινάριο του «Blog-Trotters», ανταλλάσσοντας ιδέες, σκέψεις και εμπειρίες.

Στη συνέχεια, στο ξενοδοχείο Grecotel Pallas Athena, παρουσιάστηκε το έργο των νέων καλλιτεχνών, της τέχνης του δρόμου.
Κάθε εμπειρία των Bloggers αποτυπώνονταν στο διαδικτυακό κόσμο, με εκατοντάδες αναρτήσεις, που δεν γνωρίζει σύνορα, κάνοντας την Ελλάδα επίκεντρο στα social media, βάζοντας «φωτιά» στο Twitter του Discover Greece με κυρίαρχο hashtag το #blogtrottersGr. 
Μετά την πρώτη επιτυχία του «Blog-Trotters», η Marketing Greece σκοπεύει να καθιερώσει τη διοργάνωση ως ετήσιο θεσμό, δίνοντας την ευκαιρία στην Ελλάδα να γίνει η αγαπημένη των bloggers παγκοσμίως.
Με αφορμή την επιτυχημένη διοργάνωση, η Marketing Greece απηύθυνε ευχαριστίες στην αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines και την αλυσίδα ξενοδοχείων Grecotel Hotels & Resorts, αναγνωρίζοντας το σημαντικό ρόλο που είχαν ως χορηγοί της πρώτης «Blog- Trotters» διοργάνωσης.

Επίσης, ευχαρίστησε την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής & Αργοσαρωνικού, το ΝJV Athens Plaza, τα παγωτά Kayak, το Yabanaki beach, και το Divani Acropolis Palace Hotel για την ουσιαστική υποστήριξή τους στην υλοποίηση της διοργάνωσης.

Χορηγοί Επικοινωνίας ήταν τα μέσα Adbusiness και Advertising.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου