no news, good news

«…να αξιωθούμε μια μέρα να ζήσουμε σαν ελεύθεροι άνθρωποι, δηλαδή σαν άνθρωποι που αρνιούνται να ασκήσουν καθώς και να υποστούν τη φρίκη.»
Αλμπέρ Καμύ

ΚΑΛΛΙΣΤΩ

ΚΑΛΛΙΣΤΩ
ΚΑΛΛΙΣΤΩ - Περιβαλλοντική Οργάνωση για την Άγρια Ζωή & τη Φύση

ΚΑΛΛΙΣΤΩ

ΚΑΛΛΙΣΤΩ
ΚΑΛΛΙΣΤΩ - Περιβαλλοντική Οργάνωση για την Άγρια Ζωή & τη Φύση - Μητροπόλεως 123, 54621 Θεσσαλονίκη, Τηλέφωνο 2310 252530, Fax 2310 272190, info@callisto.gr - Προστασία φύσης και άγριας ζωής: Η προστασία της φύσης και της άγριας ζωής αποτελεί τον κύριο σκοπό – αποστολή της οργάνωσής μας. Από την ίδρυσή της, η «Καλλιστώ» φιλοδοξεί να συμβάλει στην επίτευξη σημαντικών περιβαλλοντικών στόχων:

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΙΑΣ, Ν. ΥΟΡΚΗ 1918, ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ




Ηχογραφήθηκε στη Ν. Υόρκη το 1918. Ερμηνεύει ο Γιώργος Μακρυγιάννης (Νισύριος) ο οποίος παίζει και το βιολί. Το τραγούδι το έχει ηχογραφήσει και η Μαρίκα Παπαγκίκα σε δύο ηχογραφήσεις το 1923 (το έχω αναρτήσει) και το 1925 (θα το αναρτήσω). Δίσκος Victor 72977.
ATHINA KE PIREA MOU, GIORFOS MAKRIGIANNIS

Αθήνα και Πειραία μου
ελληνικιά σημαία μου

ελληνικιά σημαία μου 
Αθήνα και Πειραία μου

στείλε με μάνα για νερό
να σου το φέρω δροσερό

να σου το φέρω δροσερό
στείλε με μάνα για νερό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου